Från hjältars röst hörs ingenting, varför är det alltid så?

Jag söker svar fast jag redan vet.

Sitter och bara sitter just nu. Pratar med Marre på msn och skickar sms med Malin.

För att tala om ännu ett M så ska Maria flytta till Härnösand. Jävla stad som bara snor alla.
Har börjat fundera på flytt jag med. Inte till Härnösand dårå. Men någon annan stad bara.
Börjar bli lite less på Sundsvall. Men flytt är inte aktuellt än. Om ett år kanske.

Funderar på att kanske gå och lägga mig strax. Finns ingen anledning till att sitta vaken halva natten.
Har så himla mycket tankar just nu. De flesta skriver jag på socker. Men som vanligt är de inläggen
i princip privata. Så ingen idé att ni snokar där. =P

Nej, nu ska jag läsa lite bloggar. Sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0