Tredje dagen.

Nu är jag inne på tredje dagen av mitt nya liv. Hittils tycker jag att det har gått bra. Har inte varit så himla sugen på godis och sånt faktiskt. Igår så var jag med Totte. Då började vi med att gå en promenad på ca 45 minuter. Sen så när vi kom in så åt vi en nyttig mat bestående av Quornfilé, ris och salsagryta (tomat, paprika, bönor och lök).
Det var riktigt gott. Och eftersom Totte går på viktväktarna så får hon ju bara äta ett visst antal points per dag. Så jag antar att maten inte innehöll så många points.
Idag har jag mensvärk och är allmänt seg. Så blir nog mest att ta det lungt. Men ska försöka att gå en promenad lite senare. På fredag blir det att simma några längder. Ska försöka att göra bloggen lite mer intressant eftersom. Fast egentligen är den mest till för mig själv. Så jag borde inte bry mig så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0