Sjätte dagen.

Är inne på min sjätte dag.
Det blev havregrynsgröt till frukost idag. Ställde mig på vågen innan dess och såg siffrorna 74.2. Hyffsat bra.
Känns som att vikten vädigt sakta, men säkert håller på att gå neråt.
Börjar vänja mig bra vid att äta nyttig mat och inte äta en massa godis och sånt. Känner att när jag har full kontroll
på det så kan jag börja träna ordentligt. Just nu blir det promenader. Sen nästa vecka så ska jag börja med simmning. Ska väl försöka få in två pass simmning i veckan. Ska ta tag i magtränaren nu också. Den är bra för då får man träna både mage, rumpa och armar. Känns ganska perfekt.
Annika har sagt att jag ska få något när jag klarat mina delmål. Första delmålet är 73.0 kg. Det hoppas jag att nå inom 2-3 veckor. Med tanke på att jag ska äta nyttigt så kommer jag ju inte tappa så mycket i vikt . Kommer ju gå ganska sakta. Men bättre att jag gör så än att jag helt plötsligt bara slutar att äta. Då kommer det bara bli massa knas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0