Marocko.

Då var det klart! Resan till Marocko är bokad. Vi ska bo på ett hotell i Agadir. Sola och bada! Ha det härligt helt enkelt. Vi åker den 6:e februari till Sthlm. För att sedan åka från Arlanda den 7:e kl. 07:05. Jag hoppas på en fantastisk resa! En vecka bli vi borta. Och med vi menar jag förstås mig och Annika.
Sen får vi se om det blir en Paris-resa till sommaren. Ev. ska vi då åka med Anna-Karin och Fredde också.
Skoj, skoj. Men nu är det först och främst Marocko som vi ska se fram emot.
Massa saker som måste fixas innan. Kolla alla kläder, köpa solskydd, kolla bikini, hämta ut passet. 
Jag längtar!

 image16

Detta är hotellet vi kommer att bo på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0