Jag förstår inte.

Klar med nya designen nu. Supernöjd med den faktiskt.
Sitter och lyssnar på The Cranberries. Försöker att ignorera smärtan i bröstet. Det gör verkligen jätteont. Varje andetag svider. Så jag lyssnar på jättehög musik i stället så jag inte ska tänka på det. Men genom att skriva om det så inser jag hur ont det gör.
Jag borde ha städat och bakat bröd. Men har verkligen inte haft någon lust alls med det. Ska väl titta på Vänner strax. Sen får jag väl se om jag har ork att fixa med något.
Det har varit en rätt jobbig dag idag. Rent mentalt. Bråkat en del med Annika. Sen fick jag veta en sak som känns väldigt jobbigt. Men det är väl helt enkelt bara att ta sig igenom allt och gå vidare.
Vinet ligger redan i kylen och jag väntar på att det ska bli lördag. Då ska jag åtminstone vara med Simone och Totte. Får se om vi blir några fler. Annars så blir det nog trevligt ändå. Gott och dricka och goda vänner brukar göra susen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0