Hemskt.

Svantes lillasyster hade gjort en minnessida om honom. Höll på att spy när jag såg bilderna från platsen där han dog. Det var bilder på bilen. Den var i princip helt sönderbränd. Och i framsätet så satt han och Åsa. Sönderbrända de också. Bara skelettet kvar. Så himla hemska bilder. Förstår inte hur tidningar har kunnat publicerat dem. Det borde vara förbjudet! Döden känns så himla nära. 2007 var verkligen ett hemskt dödsår. Snart är det ett år sen farfar dog. Mår så himla dåligt av att tänka på döden. Jag bara orkar inte. Får panik och undrar hur man ska hinna allt man vill i detta liv. Just nu sitter jag och är så himla onödig att jag sitter och tittar på Du är vad du äter. Känns ju verkligen som slöseri med tid. Jag borde göra något viktigt. Ta hand om människor i min omgivning. Inte bara strunta bort allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0