Du har mitt öde i din hand.

Det blir inte någon simning idag. Känner mig inte alls pepp för det. Så förhoppningsvis blir det en promenad sen. Kanske åka till Härnösand och promenera med Linn. Får se om hon känner för det. Skulle vara trevligt att få röra på sig lite och få prata av sig en del. Inte för att jag har något intressant att säga kanske. Men prata kan man väl aldrig få nog av?
Igår var det premiär av Gossip girl. Måste säga att jag trodde det skulle vara lite bättre. I och för sig brukar inte saker och ting vara bra första gången. Bara ge det en chans till helt enkelt.
Annika sa förut att hon är glad att hon är tillsammans med den nya Frida. Det är jag också glad över. Hade bara önskat att nya Frida hade varit den Frida som hade funnits hela tiden. Hade varit en massa elände som hade kunnat förhindrats. Ingen idé att gräma sig över det egentligen. Gå vidare och vara glad att jag funnit mig själv helt enkelt. Har fått mycket positiv respons på sistone. På hur jag behandlar folk och hur mitt humör är. Känns fantastiskt.
Monika tog körkort igår. Grattis, grattis!
Har bokat en del resor nu.
6:e februari Sthlm
7-14:e februari Marocko
7-10:e mars Dalum
19-26:e mars Vingåker
Tallin skippar jag för det blir alldeles för mycket pengar att lägga ut. Behöver säkerligen en del pengar i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0