Bröd bak.

Idag vet jag inte riktigt vad jag gjort. Nä, men klev väl upp runt halv 10 kanske. Käkat frukost och såna vanliga saker.
Bakade bröd igårkväll. Kändes patetiskt att göra det en lördagkväll. Men va fan. Det är väl inte tvång att gå ut och festa på helgerna eller? Så nu har vi gott bröd här hemma. Jag har blivit riktigt huslig. Jag har väl alltid varit det, men känns som att man nått nån slags gräns när man bakar bröd mitt i natten. 
Annika har försökt boka resan till Marocko, men har inte fått tag i resebyrån än. Hon ska försöka ringa imorgon. Så då får vi se om det blir någon resa. Hoppas verkligen på det. Ser fram emot sol och bad. 
Blir väldigt mycket resande de kommande två månaderna. Marocko, Dalum, Vingåker och Tallin. Så hela februari och mars är i princip fullbokade. Familjen kommer och hälsar  på i slutet av februari också. Ska försöka få upp Jenny och Marcus någon helg. Inte samma. Men de ska allt komma och hälsa på mig. Annika och jag ska fixa en fest med Indien-tema någon dag också. Då hoppas jag på att få hit Monika och Frida.
Mitt liv kan verka ganska innehållslöst ibland. Men nu är det verkligen mycket på gång. Känns väldigt skönt.


image13

Mitt hembakade bröd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0