2008 är här!

Nytt år, nya tider. Så brukar det ofta heta för många personer. Även för mig och även detta år.
Nu ska det faktiskt bli så också. Jag ska börja träna och äta betydligt nyttigare än vad jag gjort förut.
Ska skriva om det i bloggen. Min blogg ska bli som mitt ansikte utåt för när jag lyckas och misslyckas.
Det finns bloggar om precis allt! Skönhet, mode, skvaller, stureplan, vardagsliv, flator, bögar och säkert
finns det flera om träning och bantning. Så jag ser mig inte som ett unikt fall direkt. Jag vill bara skriva så
att jag sedan när 2009 stundar, kan se om jag verkligen lyckats nå resultat eller inte. Och om jag gjort det
så kan jag läsa om vägen att nå dit också.

Innan jag flyttade till Sundsvall vägde jag ca 67 kg. Under ett år här har jag gått upp hela 10 kg. Har nu genom att vara lite klok och duktig lyckats gå ner till 75 kg. Så 2 kg har jag lyckats med. Men målet är att komma ner till min utgångsvikt.

Nya livet, here we go!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0