You have killed me.

Riktigt seg dag idag. Har i princip bara suttit vid datorn hela dagen. Inte ätit någon lunch eller middag. Pallar inte riktigt. Kollar på Outsiders just nu. Handlar om udda förhållanden. Fast kollar lite halvt. Vill hellre bara lyssna på musik. Funderar på att fäga håret igen. Men vet inte hur. Nu är jag trött på mitt hår.
Har absolut inget planerat i veckan. Så lär ju bara sitta hemma hela veckan. Lika bra det. Har bara 100 spänn kvar på kontot som ska räcka hela månaden ut. Så sitta hemma och ruttna bort blir bra de.
Totte undra om jag ville följa med på Nolia imorgon. Har inte bestämt mig än. Får se om jag känner att jag orkar.
Är ju faktiskt sjuk fortfarande.
Finns en massa livsfrågor som jag behöver svara på. Kan inte skjuta undan allt hur länge som helst.
Äsch, just nu längtar jag bara till den 27:e då kommer La famila minus Linda hit och hälsar på. Ska bli skoj. Var två månader sen jag träffade dem sist. Tiden går så himla fort!

(Någon gammal cp-bild på mig.)

233655-40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0