You can't touch love.

Precis skrivit ett brev som ska skickas med snigelposten. Det var längesen jag gjorde det. Kändes nästan som att jag hade glömt bort hur man skriver med penna och papper. Handstilen blev förjävlig i alla fall. Men det är kul att skriva brev, att få dem också.
Just nu sitter jag och kollar lite gamla bilder på mig själv. Försöker få lite inspo till mitt hår. Vill göra något kul med det. Men det lär väl bli att det kommer se ut som det gjort förut. Antagligen med brunt, blont och rosa. Fast funderar på att testa med lila i stället för rosa. Får se. Ska ju ändå bara ha praktik nu framöver så inte som att jag ska på några jobbintervjuer eller så. Fast måste prata med Tova och se om hon hade nå kontakter som kanske kan ge mig nå helgjobb eller så. Vore ganska bra.
Funderar lite över valborg. Hoppas denna blir mer lyckad än förra. Ujuj.

(Gammal bild på mig.)

233655-42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0