Tvätt.

Har ett BERG av kläder att tvätta nu efter utlandsresan. Jag är sjuk och Annika jobbar. Så vet inte riktigt hur jag ska orka tvätta egentligen. Men det måste ju göras. Så jag får allt ta tag i det ändå. Orkar knappt röra mig runt i lägnheten så detta ska bli intressant. Har åtminstone ätit frukost samt lite chokladkaka. Så jag har lite matenergi i mig.

Aww. Var nyss FRIENDS reklamen på tv. Den är ju sorglig, men så himla söt. När han får ett "Hej". Att skolan verkligen ser ut så. Det är hemskt att folk ska bli mobbade.

Men tvätta var det ja.

233655-37

Kommentarer
Postat av: Walle

haha, lycka till!

2008-02-16 @ 15:48:19
URL: http://mikaelwalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0