Totalt onödig fakta.

Jag älskar gräddfil. Alltså verkligen älskar! Kan inte leva utan det. Det är min drog. Köpte 5 dl igår. Nu är den slut och jag har redan abstinens. Missförstå mig inte nu, det är inte som att jag käkar gräddfil varje dag. Men när jag väl gör det kan jag äta det i massor. Jag har många gånger funderat över om det finns någon gräddfil med mindre än 12% fett. För alla som jag ätit har det varit 12% fett i. Igår handlade jag på ICA så jag köptde ICA's gräddfil. Till min stora förvåning upptäckte jag idag att den faktiskt bara innehåller 10% fett. Glatt överaskad blev jag. Och där fick ni ännu ett bevis på att mitt liv är ganska innehållslös och att jag kommer med rätt onödig fakta. *Skratta*

(Eftersom jag kör med att jag inte ska ta några bilder och publicera som man inte får så har jag ritat en ytterst vacker gräddfilsförpackning.)

233655-28 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0