Sjuk.

Är förkyld som in i helvete. Sitter som någon slags halvdöing. Ont i halsen och allmänt förskyld. Så blir nog en lördag som mest kommer spenderas i sängen och vid datorn. Orkar inte något just nu. Vet inte ens om jag orkar fixa frukost. Får nog bli en ganska mat-fri dag idag. Men massa vatten ska jag väl försöka få i mig åtmoinstone.
Jag längtar till sommaren. Jättemycket! Visserligen kommer denna sommar nog kännas lite konstig. Spenderat rätt mycket tid med Linn de senaste somrarna. Så lite konstigt kommer det nog allt att kännas. Men livet går ju vidare. Denna sommar kommer att spenderas med min söt-anka i stället. Och förhoppningsvis kommer det bli mycket skoj!  
Vill verkligen ha sommar nu. Orkar inte med det här kalla vädret. Det är så jäkla deprimerande så man skulle kunna spy.

(Bild från sommaren 2006).

233655-36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0