Sitting here alone with my memories.

Känns som en skitdag rent ut sagt. Bara massa depp och jobbigt. Ibland funderar jag verkligen bara på att packa en väska och dra bort. Långt bort. Bort från allt. Verkligen få byta miljö och börja om på nytt. För ibland orkar jag inte med allt som är vi, nu och här. Det är för mycket liksom. Kan fundera flera timmar på en dag. På livet och vad som kanske borde vara annorlunda. Men tryggheten finns liksom i det som är nu. Kanske borde bryta mig fri. Göra något revolutionerande. Vill ha något annorlunda, men vet inte vad.

233655-38

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

svar; juste, det kanske jag kan :) men jag får ju pengar den 27 oxå
:)

2008-02-17 @ 23:26:10
URL: http://soofiebredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0