Konvertera till hetero.

Ja, ibland får jag verkligen lust att bara blir hetero. Men det är ju tyvärr inte så lätt. *Skratta* Anledningen till att jag ibland kan tänka så är att tjejer för med sig så enormt mycket drama. Det är ju så det räcker och blir över. Jag är tjej också. Så självklart är väl jag också en sån dramadrottning. Men försöker att inte vara helt galen. Räcker när ens partner är det. Nu menar jag inte att A är det hela tiden. För det är hon absolut inte. Men ibland tär det att vara två tjejer i ett förhållande. Fast när det är bra så är det väldigt bra. Så jag ska inte klaga egentligen.

Idag fyller lillasyster 16 år. Grattis!

233655-17

Kommentarer
Postat av: sofiebredell

tack syster :)

2008-02-02 @ 13:48:30
URL: http://soofiebredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0