Ingen ser hur du fångar upp min skugga när jag är svag.

Nu har familjen kommit hit. De ska vara hos mig till på söndag. Så blir nog några trevliga dagar.
Vi var på City Gross förut och handlade matvaror. Blev väldigt mycket. Nästan för 2000 spänn. Det är MYCKET mat! Pratade några minuter med Annika förut. Men hon var bara trött.
Sen snackade jag med Linn på msn. Hon är ju värre än mig nu. Liten fylleskallk. Lite läskigt tycker jag. Hon har förändrats väldigt mycket. Men antar att det är så med människor. Man ändras ju efter umgängeskretsen.
Jag ska ut på fredag. Blir väl först förfest hos Merja, sen ut på Open mind. Första gången! Hoppas det blir kul. Simone ska ut då också. Så ska väl träffa henne.
Nu ska jag fixa med sängen så vi kan sova snart.

(Massa maaaat!)
233655-49

Kommentarer
Postat av: Linn

Men hallådär!
Du dricker ju hur ofta som helst nu för tiden! jag har inte druckit sen nyår! :O

2008-02-28 @ 16:00:24
URL: http://linnslins.blogg.se
Postat av: Frida

Svar: Nej så ofta dricker jag inte faktiskt. Men det är bara så att jag inte är van vid hur du är nu för tiden. För du är faktiskt som en annan människa. På både gott och ont. Känns lite konstigt. Men jag vänjer mig nog. Tänker bara tillbaka på de gånger du varit hysterisk över att jag druckit. Och nu är det som att du är jag. Mysko. Men ditt nya liv är uppenbarligen bra. Så jag är glad för din skull. :)

2008-02-28 @ 23:43:26
URL: http://www.frajdoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0