Genom mörkret, jag leder dig.

Idag har jag och mamma bakat bröd. Massor av bröd! 70 stycken blev det! Så jag hoppas och tror väl att det kommer räcka ett bra tag faktiskt. Känns skönt med en full kyl och frys. Nu har jag lite mer energi till att vilja laga mat och äta mat.
Men ska börja träna snart också. Säger det ofta. Men någon gång lär det väl bli så också. Trappmaskinen står ju och samlar damm just nu, så måste ställa mig på den och köra igång. Sen blir det väl magtränaren också. Men känns som att det inte kommer hända förrän på måndag.
Imorgon ska jag på stan med familjen. Ska kolla på lite nya kläder och smink. Köpte nya skor idag. Dock sommarskor. Så får nog vänta ett tag innan jag börjar använda dem. Ska se om jag hittar ett par vinter-/vårskor imorgon. Skulle väldigt gärna vilja ha ett par lite snyggare skor att gå ut med. Just nu har jag bara fula skor! Hatar dem. De börjar gå sönder också, så det är akut det här.
Imorrn kväll ska jag hem till Merja på förfest för hon fyller 20. Grattis! Sen så blir det vidare ut för att gå på Open mind. Hoppas på en trevlig kväll.
På lördag är det ännu en schlagerkväll. Ska sitta och mysa med familjen då. Äta lite gott och ha det trevligt.
Söndag åker de hem. Kommer kännas tomt. Men ska ju ner och hälsa på dem om ca 2 ½ vecka.
Måndagen kommer spenderas med Totte. Vi ska se massa film och äta gott.
Så några dagar framöver har jag planerade.
Nästa fredag åker jag ju ner till Monika också. Får jag träffa hennes bonde.
Mars kommer nog bli en väldigt bra månad.

Nu ska jag försöka avsluta och hoppa ner under täcket och sova.

(Mina nya skor. Söta va?)

233655-50

Kommentarer
Postat av: LindaBredell.

Jag saknar dig

2008-02-29 @ 00:40:34
URL: http://lindabredell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0