Festkväll.

Gårdagen var mycket trevlig. Började med att jag åkte in till stan och mötte upp Tova. Vi tog oss med bussen till Bredsand. Dock råkade vi missa hållplatsen lite. Så vi fick gå en bit i kylan. Tillslut hittade vi fram till Simone. Där var också Totte, Veronica, Milena och Janicke. Vi lyssnade på musik, pratade och drack. Hade det allmänt trevligt. När klockan närmade sig elva så skulle vi bege oss in till stan för att gå på krogen. Men jag kände att jag verkligen inte pallade. Så jag gav som förslag att vi skulle dra hem till mig i stället och fortsätta umgås och dricka där. Totte och Simone var inte på den idén, men vi andra fick skjuts av Janickes föräldrar till stan så tog vi bussen därifrån hem till mig. Hemma hos mig satt vi och snackade. Vissa diskusioner djupare än andra. Efter en stund kom Annika hem också. Efter många skratt och roliga konversationer så bestämde sig jag och Annika för att gå och lägga oss. Då var klockan runt fem. De andra var vakna till åtminstone tio. Idag har vi mest bara slappat. Runt fyra åkte de hem.

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila ett tag. Är sjukt trött och bakis.

(Lite bilder på några av dem jag var med. Dock är bilderna tagna vid lite andra tillfällen. Hade inte kameran med mig den här gången.)

233655-26

233655-25

233655-24


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0