Du får hela jävla jag.

Var några dagar sen jag uppdaterade här sist. Har väl inte hänt så mycket de senaste dagarna egentligen. Mest tagit det lugnt eftersom jag fortfarande är sjuk.
Fick en telefonsamtal av Jenny igår. Så satt och pratade med henne ett tag. Var trevligt.
Ikväll blir det förhoppningsvis utgång om jag känner att jag orkar. Först till Timrå antar jag, sen ut på krogen.
Så måste bege mig till systemet sen.
Jag har verkligen inget kul att skriva här.
Är bara 5 dagar kvar till familjen kommer hit och hälsar på. Yay!
Nu ska jag ta mig i kragen och duscha och fixa i ordning mig.

(Hade en liten fotosession med Annika för hon behövde en bild hon skulle skicka i ansökan till Afrika-linjen.)

233655-44

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0