Det var på håret.

Na. Rubriken har inte så mycket med dagen att göra. Sitter och tittar på lite gamla bilder. Mitt hår håller på att bli lite längre nu. Snart är det lika "långt" som på denna bild. Som vanligt har jag problem med mitt hår. Jag kan verkligen aldrig vara nöjd. Fast fick kommentaren av Ann-Sofie idag att jag är snygg. Alltid lika kul att höra. Speciellt av heterotjejer. Flator kan ju säga så för att de vill ha ett ligg eller så. Nu menar jag inte att alla fator är sexgalna. Men vill de ha något så är det klart de gör allt för att få det också. Ibland funderar jag över om flator överhuvudtaget bryr sig i fall man är tillsammans med någon. De ska ändå bara ha och ha. Eller så har jag bara träffat på den värsta sorten. Har inte bestämt mig än.
Marocko-resan börjar närma sig nu. Börjar bli något nervös. Men hoppas på att allt ska gå bra. Så fort vi bara sitter på planet så kommer jag nog lugna ner mig lite.
Nu ska jag försöka fixa i ordning mig lite och hämta resväskan i förrådet.

(Bild från någongång i mitten på 2006.)

233655-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0