Dansa i neon.

Sitter och spånar på lite framtidsplaner. Men vet inte vad jag tänker på egentligen. Jag blir bara helt förvirrad. Vill så gärna upptäcka massa saker. Vill måla tavlor, bestiga berg, simma med fiskar, ja osv. Listan kan bli enormt lång. Borde skriva en lista på mål jag vill uppnå. Fast det tar väl ett helt liv antar jag.
Fick nått flummanfall och började knäppa massa kort. Hamnade på golvet tillslut. Ja, behöver jag säga något mer. Frida är en unik människa.
Är väldigt peppad (inte pepp, för det får man tydligen inte säga) inför imorgon. Det ska bli trevligt att dricka lite sen bege sig ut på krogen. Jag ska ta det lungt. Har lust att dansa. Men något sånt spektakel ska jag nog inte ställa till med. Då kan jag nog aldrig visa mig ute i Sundsvall igen.
Sitter och väntar på Annika just nu. Hon kommer hem om ett tag.
Du ger mig bra vibrationer. Lalala..
För mycket schlager förstör nog hjärnan skulle jag tro. Jag blir för "trallig".
Fortsätta att lista ut en livsplan nu.

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0