Dagen efter.

Tyckte att gårdagen blev lyckad. Eller ja, vissa småsaker som blev lite fel kanske.
Först kom Helene och Jeanett och hämtade mig och Annika. Så for vi hem till Malin och Danne. Där satt vi och drack och hade det trevligt. När klockan blev runt 20 i 11 så drog vi till bussen för att ta oss in till stan. På bussen blev jag biten i örat. Fan va ont det gjorde!! Men jag var väl en liten bitch.
När vi kom till stan gick vi till Irish. Hittade ett bord. Simone ringde mig så hon kom också dit.
Efter ett tag tröttnade vi på Irish för det var så jävla högt ljud så man hörde knappt sig själv. Så då vandrade vi vidare. Först tänkte vi gå in på Daltons, men det var kö så vi dissade det och gick till Larsson(s) i stället. Träffade någon Micke utanför som följde med oss. Så satt där inne tills de stängde. Sen skulle vi ta oss till MAX eftersom att alla var hungriga. Det var ju lättare sagt än gjort. Tunneln var avspärrad, så vi skulle försöka ta oss över gräset upp på vägen. Fan va halt det var! Alla bara flög omkring. Det var så jäkla kul. Höll på att dö av skratt verkligen! Tillslut tog vi oss upp. Satt på MAX 40 minuter kanske. Sen kom Benny och hämtade Jeanette, Helene, Annika och mig.
Lyckad kväll måste jag säga. Mår ganska bra såhär dagen efter. Lite värre är det för Annika.
Ikväll ska jag hem till Totte. Äta tacos, titta på melodifestivalen och bara ha det mysigt.
Ska strax gå ner till ICA och köpa lite bakismat. Hehe.

(Så jäkla sugen på maaaat.)

233655-45

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

skönt med lyckad kväll :D

2008-02-23 @ 10:34:09
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: lovisa

ser gott ut!

2008-02-23 @ 10:41:46
URL: http://bylovisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0