Snygg!

Satt och funderade lite på hur jag skulle redigera en bild. Hade en idé i huvudet, men tänkte att det säkert inte skulle bli något bra. Mina idéer brukar gå lite över styr. Men den här bilden blev verkligen kanonbra! Så snart ska jag nog gå och lägga mig. Vara duktig för en gångs skull. Hoppas jag kan somna bara. Sen det tog slut melan mig och Annika på riktigt har jag inte fått mång nätters ordentlig sömn. Blir ofta så att man börjar grubbla så mycket när man väl gått och lagt sig. Men idag är jag lite mer avslappnad. Mediterade en stund förut.


Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Hoppas du får sova gott så du orkar med att gå ut och äta med oss från jobbet imorgon.



Kram,



//H

2008-12-16 @ 21:58:14
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0