Snart ett nytt år.

Jag och Sofie har skrivit varsitt brev som innehåller våra förhoppningar om 2009, eller rättare sagt vad vi tror kommer hända. Sen när det är nyår nästa gång så ska vi läsa våra brev och se om något vi förutspådde blivit sant.
Det kommer nog bli riktigt kul att läsa. Se hur naiv man var.
Men jag tror nog att några av de sakerna jag skrev säkerligen kan bli sanna! När det gäller kärlek och förhållanden är det i princip omöjligt att skriva något, för det handlar inte bara om mig. Så jag har ingen aning om när eller om det kommer dyka upp någon snygging 2009.
Ska inte skriva ut något om vad jag skrev i brevet här, ni får helt enkelt vänta ett år och höra då om något gick i uppfyllelse. 
Men under tiden så får ni följa mitt 2009 här.
Jag tror i alla fall att det kan bli ett riktigt toppen år. Jag är så pass glad och lycklig nu för tiden att det inte kan bli annat än bra!

(Oh, hittade lite bilder på datorn här hos min familj. De här är från 2006 tror jag, tänk vad mycket som hänt sen dess.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0