Smärta.

Kan någon snälla bara hjälpa mig ut ur den här mardrömmen! Det gör så himla ont i både kropp och hjärta. Klarar inte av tanken på henne med någon annan. Nu har jag ju det bekräftat också. Det kommer ju att bli något. Hade jag rätt om första gången så har jag rätt nu också. Och det är fan inte nådigt hur sjukt ont det gör i mig.
Jag älskar henne mer än jag älskar någon annan.
Jag borde inte ens skriva allt på bloggen, det är för personligt. Men jag känner hur allt bara väller ur mig.
Jag är så himla glad över att jag ska åka till min familj på måndag! Få lite mer energi förhoppningsvis, och kanske se lite nya framtidsplaner. För som det känns just nu vill jag inte bo kvar i Sundsvall. Det är bara massa minnen från henne och mig. Sånt som jag inte klarar av.
Kanske går att hyra ut lägenheten i andrahand så att jag kan bo någonstans ett tag bara. Känna efter. Om jag verkligen vill flytta nu.
Det gör så ont i mig att snart så kommer hon ligga i någon annans armar. visst om det bara var en hemsk tanke, men nu är det ju verkligen sanning. Om typ 2 veckor är hon i Gbg.
Kommer hata den staden ännu mer än vad jag redan gör.

Som sagt, 20 år, jag kommer vänta. För jag vet att det är värt det i det långa loppet. Satsa på karriär och vänner i 20 år, för att sedan få 40 underbara år att spendera på kärleken.
Hon må vara ful och gammal då, men hon kommer alltid vara min kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0