Skynda, skynda!

Nu är det dags att skynda sig lite. Jag skulle egentligen kliva upp kl. 10. Men stängde av alarmet.
Så blev inte att jag vaknade förrän strax innan 12.
Har inte packat än, och lägenheten behöver städas eftersom Sandra ska låna den hela veckan.

Somnade i alla fall runt 1 i natt. Så himla skönt! Fast låg och tänkte ett bra tag innan jag somnade, men inte på något dåligt. Nej låg och tänkte på att jag nog ska spendera lite pengar i januari.
Först ska jag till tandläkaren på en undersökning (om de har någon tid snart...), sen efter undersökningen ska jag boka en ny tid för att ÄNTLIGEN laga min framtand! Så kan jag le igen!
Så funderar jag på att skaffa septum. Det vore himla snyggt faktiskt.
Och sist men inte minst så ska jag tatuera in saturnus på ena handleden.

Nu måste jag packa!!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vill du vinna en goodiebag? Enkelt! Kolla in min blogg!

Postat av: Sandra

Jajajajaja, septum!!! :D

2008-12-22 @ 13:00:37
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0