Sjukt jobbig dag..

Tar bara allt lite kort, så ni får veta varför jag kanske inte kommer vara så glad den närmsta tiden..
Jag åkte till Östersund idag. För jag ville ha ett slutgiltigt svar från Annika, fick det också. Men oavsett så kommer jag fortsätta sköta mig. Mycket för min egen skull. Jag mår inte bra av strul på krogen osv..
Har bestämt mig för att vara nykter framöver också. Känns som att jag skulle dricka med känslorna annars. Och det är definitivt inte bra.
Jag älskar Annika, kommer alltid göra det. Men hon ska få all tid och utrymme hon vill ha. En dag inser hon vilken bra människa jag blivit.
Jag kommer inte ge upp. Okej, dagen hon säger att hon blivit tillsammans med någon ny, då får jag väl lov att inse att det inte blir vi igen. Men för tillfället är det bara hon i mitt hjärta.
Nu blev det här lite längre än vad det skulle bli.
I alla fall, nu sitter jag hemma hos Jenny, hon har matat mig och jag får sovplats här. Blir nog nån film snart eller nått. För hon ska plugga, och jag kan nog inte sova riktigt än.

Imorgon åker jag hem vid 8 på morgonen. Så börjar jag jobba kl. 10.
Sen på kvällen ska jag få en spakväll! Det ska bli underbart skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0