Love oh, what love?

Nää.. jag kollade precis mitt konto. Har bara 330 kr kvar, och inte har jag köpt någon julklapp än förutom till Annika. Alla mina pengar den här månaden har i princip gått åt till henne.. Har försökt att vara gullig. Köpt en fin bok som hon kan skriva i när hon är i Afrika, beställde bilder till vår bok, åkt till Östersund två gånger, en för att överaska henne då jag också köpte två halsband till oss, teaterbiljetter.. Visst att det är materiella saker. Men jag kan inte direkt slita ut mitt hjärta och ge till henne. Kunde jag så skulle jag.
Men så här står jag nu i princip pank och med ett krossat hjärta. :(
Jag vill radera den senaste månaden. Ta bort allt som gör så himla ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0