Leona Lewis - Run

Rubriken: Min nya favoritlåt.

Sov så sjukt dåligt i natt. Först låg jag och bara grubblade väldigt länge. Sen bara tänkte jag på att det var den sängen som jag och Annika sov i senast vi sov tillsammans. Då gjorde det så ont att minnas henne.
Men sov väl några timmar i alla fall, även fast det var oroliga timmar med mycket vändande och vridande.
På tåget låg jag helt utslagen och somnade till lite grann. När jag sen kom fram till Sundsvall kände jag mig totalt nedklubbad. Hade jag bara mått dåligt för jag var ledsen hade jag självklart gått till jobbet. Men jag hade verkligen ingen energi alls. Hela kroppen sa emot och jag var helt slut.
Så jag åkte hem och la mig för att försöka sova. Det var ju lättare sagt än gjort. Även då blev det massa grubblande.
Och när jag väl somnade drömde jag att Haley (från one tree hill) blev dödad. Och varje gång jag tittat på one tree hill har jag tänkt att Annika är så lik henne. Så det var väl som att drömma att Annika dog. Kollade upp vad den drömmen betydde, tydligen betydde det slutet på något och början på något nytt. Det tolkar jag helt fritt, och min tolkning är bra.
Vi har tagit död på det dåliga i vårt förhållande och kan hitta tillbaka till varandra en dag med positiv energi och massa styrka.

Ska inte sitta och grubbla här också!
Men jag tror verkligen att det kommer lösa sig, jag är 100% säker faktiskt. För jag vet att kärleken finns kvar, sånt försvinner inte bara hux flux.

Jag väntar på dig. ("v")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0