Kom ihåg att livet är ett test.

Fick lte klagomål om att bloggen blivit lite för enformig. Och ja, det är nog sant. Om jag ska försöka ta mig framåt så måste mitt skrivande också gå framåt. Så nu ska jag inte skriva massa om mitt ickeexisterande kärleksliv. För det blir så att skriver jag om det så ältar jag det mer och mer. Känns som att det är bättre att jag bara fokuserar på att vara lycklig och så utvisar tiden vad som kommer hända. Finns inget jag kan göra för att förändra saker.

Idag var jag ute i Birsta och köpte de sista julklapparna så nu är jag helt klar med det. Känns väldigt skönt! Slippa stressa över det nå mer.

Imorgon åker jag ner till min familj. Äntligen! Ska bli så skönt! Fast det har jag också tjatat om rätt mycket!
Skata med kameran och stativet så vi kan ta en fin familjebild. Saknar en sån i min lägenhet. På julafton brukar vi klä upp oss, så då passar det bra att fota. Hoppas hunden vill vara med på bilden också, eller han har inget val! Borde fixa ett rött band som han kan ha runt halsen i så fall! Vore jättefint.
Så vid kl. 14 åker jag imorgon! Får se om jag hinner träffa min Guddotter också och förhoppningsvis Marcus med! Har ju en vecka på mig. Men ska hinna med ett besök hos morfar med.

Har redan lite planer i januari. Är bjuden på fest till Micke. Och sen så pratade Bea och jag om att jag ska åka ner till Sthlm och hälsa på henne. Känns som att jag vill få in ganska mycket roligt.
Il divo spelar i mars och Monika ska ha babyshower (stavning?).
Kan bli en kul resterande vinter och vår!

(Bästa låten just nu!)



Kommentarer
Postat av: sofie bredell

bra frida, så ska det låta :)

2008-12-22 @ 18:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0