Kaos!

Jag glömde ju berätta för er att jag var på mellandagsrean igår. Det var verkligen det värsta jag varit med om!
Först så var det jättesvårt att hitta en parkeringsplats, bilar ÖVERALLT!
När vi kom in i shoppingcentret så kändes det först som att det inte var så mycket folk. Men när vi kom fram till Gina tricot fick jag mig en chock! Det var 3 eller 4 köer och alla köerna gick från kassan till väggen på andra sidan. Och lite längre bort där alla REA-skyltar satt låg det kläder över HELA golvet. Folk var som galna, slet, drog, slängde kläder omkring sig. Jag blev helt snurrig i huvudet, så ville ut därifrån så fort som möjligt!
När vi sedan åkte vidare för att gå på IKEA och Willys så såg vi att det till och med var KÖ för att komma in på elgiganten..
Jag förstår inte denna köphysteri. Det är kanske billigt okej, men folk köper säkert massa saker de inte ens behöver då. Och då blir det ju inte billigare i längden.
Själv så kom jag hem med ett par stövlar i alla fall och blekning till håret. Det var allt jag behövde.
Så nu håller jag på och ska bleka håret på sidan, just nu är det någon slags orange nyans. Men det kommer förhoppningsvis bli blont efter några blekningar till!

(Tyvärr inte bästa kvalitén eftersom jag tog dem med mobilen.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0