It's burnin' like a fire.

Blev inget jobb idag. Mådde inte så himla bra. Så har fixat massa med lägenheten i stället! Jag blir nästan aldrig nöjd, så hela tiden ska det ändras på något. Men nu tror jag att det nästan är klart! Ska bara köpa två stycken fotöljer, de ska vara från antingen 60-, 70- eller 80-talet. Får kolla Erikshjälpen ofta!

Imorgon kommer Annika hit och ska äta middag med mig, sen ska vi iväg och se Dragons spela. Var längesen jag var på en basketmatch, så ska bli jättekul!

Är fortfarande inte klar med mina julklappar, så måste ta en sista titt på lördag och då måste jag bli klar, för sen finns det ingen mer chans!

Dags för duschen nu, sen kanske sova!

(Jag och Sandra dummar oss!)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Här dummas inget.. vi är stenseriösa!

2008-12-19 @ 08:06:06
URL: http://mysteryoctavarium.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0