I'm the worlds greatest!

Har insett att någon som kan gå vidare så himla fort faktiskt inte är värd att vara ledsen över.

Så nu ska jag bara vara glad.
Har en massa planer framför mig och livet känns faktiskt väldigt bra. Jag vet att det skiftar en del. För bara några dagar sen satt jag och var jätteledsen. Men det var innan jag såg hur lätt hon har att bara glömma.
Jag kommer fortfarande som jag sagt, respektera det vi hade genom att inte vara med någon annan tills jag verkligen kommit över henne.
Men jag tänker inte sitta och gräva ner mig!
Nu ska vi bygga höghus inte gångar under marken.

Sitter hemma hos min familj nu. Var en lång och jobbig tågresa.
Är så skönt att vara här.
Vi klädde granen idag, den blev riktigt fin! Sen så var det bara att ta det lugnt hela kvällen. Åt tacos vid halv 1 på natten!
Tror jag ska sova nu.

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0