I dina ögon.

Shit, har suttit här och storbölat till ett Desperate housewives-avsnitt. Det var så sjukt fint från början till slut. Hur människor offrar saker för dom de älskar. Så jäkla vackert! Okej, det är bara en serie. Men jag hoppas att jag en dag ska få visa min kärlek så. Offra allt jag har för kärlekens skull.

Juste! Vi hade personalmiddag idag. Det var väldigt mysigt och trevligt. Skrattade massor. Alla är ju så knäppa! Så man kan ju inte annat än bara skratta ihjäl sig. Men med knäppa så menar jag inget negativt, nej tvärtom, det gör dem så roliga och speciella.
Var så himla intressant när Leif berättade om Erikshjälpens arbete. Vissa saker han berättade var hemska, men det känns så bra att vara en del av Erikshjälpen. Jag vet att jag gör något bra även fast jag är här i Sverige. Jag ger ändå många människor chansen till ett bättre liv. Det är ovärderligt! Sånt här vill jag fortsätta med hela mitt liv. Oavsett vad det gäller, litet eller stort så vill jag alltid hjälpa människor. I en värld som denna finns det inget som heter Jag. Vi måste stå enade allihopa. För alla människor är beroende av varandra på ett eller annat sätt.

(Några bilder från middagen.)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0