Helt slut!

Är det inte helt underbart att få dricka när man är törstig? Att äta när man är hungrig är inte hälften så bra som att få dricka! Jag vet att jag är lite knäpp. Men var bara tvungen att få det sagt. Så nu har jag sagt det och behöver inte prata mer om det.

Är helt slut i kroppen! Har gjort en god gärning idag. Stackars Emelie är magsjuk så då sa jag att jag kunde ta hand om Sixten, hennes hund. Så jag gick bort till henne och hämtade honom.
Sen så kom Sandra över så då passade vi på att gå en långpromenad. Har inte varit med om värre!! Hon kastade snöbollar hela tiden, så jag flög efter Sixten som en liten vante. Kunde verkligen inte få stopp på honom. En av gångerna ramlade jag till och med ner i snön. Men var längesen jag hade så kul! Har nästan glömt att man kan ha roligt utomhus. Men så det blev säkert en timme ute.
Sen när vi kom in så skulle Sandra fortsätta busa med honom, självklart blev jag indragen i det också. Fick en dreglig strumpa rakt i munnen! Usch!
Men så nu har Sandra precis åkt hem. Jag dricker pucko och Sixten ligger på golvet och sover äntligen!
Så nu ska jag bara ta det lugnt och lyssna på lite musik.

(Han tycker om att ligga nära i soffan när jag sitter vid datorn.)


Kommentarer
Postat av: Harriet Olsén

Men guuuu, vad gullig han är Sixten. Låter som du haft en härlig dag och vad snällt att du ställde upp för din kompis.



Massor med kramar till min favvo Frida!

2008-12-30 @ 23:40:47
URL: http://www.singinghatta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0