Häng me' när jag trappar upp på takten!

Nu är jag hemma i Sundsvall igen. Känns ganska skönt faktiskt. Är trevligt att träffa familjen. Men är också skönt att vara hemma i vardagen.
Har redan planerat en del saker inför 2009.
Först blir det Sthlm och Uppsala i slutet på januari. Kan bli riktigt kul! Efter det blir det ålandskryssning den 20:e februari. Förhoppningsvis följer Sandra och Malin med. Någon gång i februari ska jag åka till Göteborg också.
I mars kan det bli Tyskland. Inget bestämt än, men jag hoppas verkligen att det blir av.
 Det är lite av vad som händer i början på nästa år. Blir säkert fler roliga saker jag ska hitta på! 

Jag har förresten gjort en liten förändring med mitt hår. Lägger upp bild imorgon!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0