En utomjordnings kärlekstörst.

Jag är lycklig, även fast saker och ting verkligen gått åt helvete så kan jag ärligt talat säga att jag är lycklig.
Det var en så himla bra dag idag på jobbet. Jag älskar verkligen de på mitt jobb, de är helt underbara! Jag blir så glad av att vara med dem. Alla är så speciella på sitt eget lilla sätt. Och alla bryr sig verkligen genuint om hur man mår. Idag blev det en massa babbel, tror vi pratade bort i princip hela dagen, vet inte om någon jobbade direkt mycket, men såhär innan jul är det i princip inga kunder alls, så det finns inte så mycket att göra. Men det var underbart att bara stå och prata.
Sen när jag skulle gå iväg och köpa lunch så kände jag mig så stark. Jag gick och lyssnade på jättehög musik. Kände mig snygg och som att inget kunde stoppa mig! Det var då jag insåg att allt faktiskt kommer att bli bra. Hur det än blir så kommer det att bli bra. För jag är stark, jag låter inte mig själv falla!

Efter jobbet så åkte jag ut till Birsta. Köpte julklappar till Linda och Sofie, sen köpte jag lite saker till mig själv också.
Men så jag ska åk dit på torsdag också. När jag har mer tid. Jobbade ju till 18 idag, så blev inte så lång stund på ikea.
Dock har jag kört över min budget totalt, men det är bara pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0