Du skär.

Det är så sjukt jobbigt! Vill verkligen inte inse sanningen!!!!! Kommer aldrig inse den.
Kan inte förstå att jag aldrig mer kommer få röra vid hennes läppar, aldrig mer få håll om hennes perfekta kropp, aldrig mer få se in i hennes vackra ögon och säga att jag älskar henne, aldrig mer ha en djup diskussion om livet, aldrig mer få drömma, aldrig mer.
Jag vill inte ha aldrig mer. Jag vill ha mer! Vill ha henne och hennes underbara hjärta och sinne.
Vill att hon ska vara min.
Dagen hon hittar en ny kommer en stor del av mig dö. Den dagen blir jag inte samma person igen. Så ni får ta vara på glada-Frida medan hon finns.
Trodde inte att kärlek kunde göra såhär ont! Har aldrig haft sånhär smärta i mitt bröst, varje litet andetag är jobbigt.
Trodde inte att jag redan nu skulle träffa mitt livs kärlek, och samtidigt förlora den.

Låt mig bara få glömma allt!

Kommentarer
Postat av: bara nån

Det är sjukt att något så vackert och underbart som kärlek, kan göra så fruktansvärt ont. Men tyvärr är det så ibland. Genomled själv det du beskriver, och förstår vad du menar. Jag grävde ner mig riktigt i skiten, men på något sätt hittade jag tillbaka. Jag tror att en sån stark person som du kommer att klara av det här. Eller nej, jag tror inte, jag vet. Ta vara på dig tjejen, du kommer att klara det här. Det vet jag.

2008-12-18 @ 00:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0