Dagar att längta till.

Känns som att det finns en del att se fram emot framöver. December kommer nog att susa iväg!
Först och främst är det den 13:e på lördag, det betyder att det är luciauppvisning i kyrkan, det blir nog att gå, Sandra skulle offra sig för min skull!
Den 19:e kommer Annika till Sundsvall!!!! Då blir det basketmatch med henne och hennes syster om hon vill följa med. Den dagen längtar jag jättemycket till! Är helt lyrisk redan nu. Hoppas på att få bjuda Annika på middag innan matchen också.
Den 22:a åker jag hem till min familj. Ska bli helt underbart. Var längesen jag var där ordentligt, sist blev det ju bara två dagar.
Livet känns rätt bra just nu. Även fast vissa delar av det hade kunnat vara bättre. Men det gäller att göra det bästa av situationen!
Idag hade vi första dagen av våra Retro-dagar på jobbet. Var jättekul att klä ut sig! Vet inte från vilket årtionde det skulle förreställa att jag kom från.. Men kul var det! Hade klänning!

Bland allt av efterlängtade dagar så finns det en dag jag INTE längtar till..
19:e januari!! Fy.

(Blev go-middag idag.)


Kommentarer
Postat av: Totte

Hoppas att du ser fram emot idag också;)

2008-12-10 @ 12:45:42
URL: http://kiddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0