Clarity.

Har precis varit ute och gått 40 minuter. Det behövdes verkligen! Först gick jag en runda, sen så gick jag till kyrkogården för jag tänkte besöka Iris grav för att kanske få lite klarhet och svar. Men jag kunde inte ens hitta graven. Jag vandrade bara runt i mörkret och den höga snön utan att hitta fram. Antar att det ändå var lite som något slags tecken. För nog är jag vilsen just nu. Har lite svårigheter att hitta min väg. För att hitta hennes grav krävs det lite tid, och i detta fall att det blir en ny och ljus dag. Kanske är det så med mig också. Jag måste ge allt lite tid, för tillslut finner man alltid det man sökt efter.
Ni kanske finner det konstigt att jämföra en grav med mitt liv, men jag ser mening i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0