Tandläkaren.

Naaww. Pratat med Annika i telefon 1 timme och 20 minuter. Så skönt att höra hennes röst. Saknar henne redan hur mycket som helst! 

Funderar på att skippa min inplanerade dag imorgon. Känner mig inte så pigg. Fast det kan ha gått över till imorgon. 

Har suttit och kollat upp priser hos tandläkaren. Runt 600 kr kostar en grundlig undersökning. Sen om det visar sig att jag har hål så kostar det 2500-4500 kr att laga. Samt att när jag ändå håller på så har jag ett skönhetsfel som måste fixas någon gång. Det kostar 600 kr. Så jag lär landa på runt 5000-7000 kr. Får verkligen panik över det! Men undersökningen borde gå under mitt ekonomiska bistånd. Sen får jag väl se hur det är med försäkringskassan. Vad de betalar. Annars får jag väl ta ett lån av någon av mina föräldrar och ha någon slags betalningsplan med dem. 
Nej, nu tänker jag sova. Annars mår jag bara dåligt.

God natt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0