Och det blir bara bättre..

Tjoo.
Jobbat idag med. Stod i kassan i princip hela dagen. Skoj! Det var två kunder som köpte kläder för 1000 kr idag! Och då får ni tänka att det är 50% rabatt också. Snacka om att det blev mycket kläder. Vi fick ta fram två stora IKEA kassar! Men det är kul när det går så bra i butiken.
Efter jobbet var jag på kulturmagasinet, har ingen bläck i skrivaren hemma, så skrev ut lite papper där.
Sen så åkte jag hem. Hittade ett litet fint kuvert i brevlådan. Tack mormor!
Nu så sitter jag med min tandvärk och ska snart proppa lite mer smärtstillande, sen ska jag fixa i ordning mig för att ta en tripp till Birsta med Annika. Detta är ju sista helgen tillsammans innan hon flyttar till Östersund. Så vi ska umgås ordentligt.
Jag skäms nästan för att säga det här. Men jag är sugen på att festa... Vad blir det? Typ 13:e helgen i rad i så fall?
Nej fy, denna helg blir vit som snö!

Smärtstillande och fixa i ordning sig var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0