Kreativitet.

Kreativa människor är nog det bästa som finns. Det kan vara i vilken form som helst. Bara människor som gör något. Jag blir förundrad över vissa saker. En berättelse som fångar, en vacker bild, en otrolig sång, en dikt som prickar rätt. Jag är nog inte kreativ på en fläck egentligen. Men jag försöker verkligen. Jag tycker att jag kan uttrycka mig bra i ord. Och ibland får jag till fantastiska bilder. Allt har nog med övning att göra. Vill man verkligen något och försöker tillräckligt länge så går nog allt. Människan är en otrolig varelse. 
Jag funderar på att ta en fotorunda sen. Fast jag är så dålig på att hitta motiv. Det blir liksom bara tråkigt och "grått". 
Säkerligen skulle jag kunna ta fina bilder bara genom att använda mig av saker jag har hemma. Men jag har liksom inte den förmågan än. Är man riktigt duktig på något så kan man genom små medel skapa något fantastikst. Sån vill jag bli. 
När jag har pengar över så ska jag köpa en symaskin. Vill sy, fota och skriva. Har lite idéer till pyssel också. 
Jag skulle inte bry mig om jag blev lite egen av mig. Det är bara charmigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0