Helgen.

Ja.. Vad ska jag säga? Det blev festande i fredags ändå. Jag och Annika var ute på Birsta. Hemma hos Malin och Danne skulle det vara lite förfest. Jag sa först nej, för jag kände att jag ville inte festa. Men sen så ångrade jag mig. Så vi gick till systemet, handlade lite där. Jag såg förresten att de hade fått in en ny katt-vinflaska. Så den måste jag köpa!
Sen så tog vi bussen ut till Timrå. Vi (Jag, Annika, Helene, Malin, Danne och Stoffe) spelade lite dryckesspel. När vi var lagom berusade så tog vi en taxi ner till stan. Jag och Annika tog bussen från stan hem till mig en sväng. Bara för att fräscha till oss lite eftersom vi både hade kommit direkt från jobbet till förfesten.
Sen bar det av ner till stan. Vi kollade läget på Daltons, men där var det bara en riktigt äcklig kille som försökte stöta på Annika. Så vi drog vidare. Mötte Malin och Helene utanför BK's. Hittade även Amina där, så vi stod och snackade med henne ett tag. Efter det drog jag och Annika vidare till Irish. Där inne träffade vi Malin. Så vi stod och snackade med henne ett tag. Det vimmlade praktiskt taget av flator inne på Irish. Vet inte vad som hade hänt. Alla bara var där. Men det var lite kul.
Efter ett tag där så bestämde vi oss för att ta bussen hem eftersom att jag skulle jobba dagen efter.
På lördagen åkte jag till jobbet. Jobbade två timmar. Lugn dag som fan! Cyklade hem. Städade lite. Sen tog jag och Annika bussen till Bommen. Handlade lite på ICA. Sen kom Kika och hämade oss. Åkte ut till Torrsjö.
Fixade tacopaj som vi bjöd Annikas föräldrar på. Det verkade uppskattat! Sen tog Annika och jag oss en fotorunda. Det är så himla mysigt att vara ute på landet! Efter det blev det filmkväll. Taboo och Inre kretsen.
Har nog aldrig sovit så bra som jag gjorde i natt! Sängen var gudomligt skön. Så idag är jag utvilad!
Dagen idag har varit rätt lugn.
Sitter just nu och försöker hjälpa Annika med vägbeskrivning till skolan. Men det är lite svårt för hon vet inte vart de är någonstans. Och jag trodde de körde på E14 så jag beskrev liksom en sak. Hoppas de hinner dit. För det skulle vara incheckning till kl. 18..

Men nu är det dags för mig att städa lite.

(En söt kalv som jag inte kunde låta bli att knäppa ett kort på.)



(Min goda mat som jag åt idag!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0