En timme och trettiosju minuter av tystnad.

Det är läskigt det här. Att bo helt ensam. Det har inte ens gått lång tid. Men det är så himla påtagligt ändå. Jag är rastlös till tusen. Pratade med mamma i telefon en timme förut. Då for tiden i alla fall iväg. Jag borde gå och lägga mig tidigt ikväll. Så det känns bra att kliva upp tidigt imorgon. Måste upp väldigt tidigt! Tidigare än när jag ska jobba. För jag har flera ärenden att uträtta. Och halv 11 ska jag vara hos Totte. Så måste hinna med allt innan dess. Så nu gäller det att planera inför morgondagen.
Måste till:
Ungdomscentrum
SJ-resecenter
Apoteket
Banken
Men vet ju inte hur lång tid det kommer ta på varje ställe. Om jag åker hemifrån kl. 9 så borde jag hinna allt. Och då ska jag ringa tandläkaren innan jag åker också. Så kl. 8 bör jag kliva upp. Blir nog bra det.

Just nu väntar jag bara på ett litet livstecken. Vill höra hur det har gått än så länge. Men får nog vänta ett bra tag till.
Sitter och är verkligen jättehungrig. Borde verkligen inte äta nu. För jag håller på och ska börja vara nyttig igen. Det gick kanon sist, bara grejen att jag slutade med det och gick upp igen..
Denna gång ska det bli annorlunda!
Och 13 helger av alkohol har nog gjort sitt. Har kommit på varför magen vuxit och plånboken fått ett hål i sig. Ujuj.
Men nu är det bara 2 helger kvar! Sen blir det inte att dricka alkohol på länge. Finns massa annat kul att lägga pengarna på.

Nu tänkte jag fortsätta städa lite medan jag väntar på ett telefonsamtal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0