Tips nr. 1

Först ett litet tips till er hårälskare där ute. Satt och läste dagens reklam precis. Och då upptäckte jag detta! Hårvård från Björn Axén för endast 29:90 kr/st på Rusta! Inte trodde man väl att Rusta hade sådant. Björn Axén kostar egentligen runt 100 kr/st. Så detta är VERKLIGEN ett klipp! Hade jag haft mitt kontokort just nu hade jag nog åkt till Rusta. Men tyvärr. Hoppas jag får koden imorgon. Då blir det nog en tripp. Fast dock tror jag att många kommer köpa det så det kommer ta slut.

image81




Sen över till något helt annat. Eller ja, fortfarande mitt liv, men ändå. Vill verkligen gå ut och gå idag. Men vill inte göra det ensam. Skickade ett sms till Linn förut och frågade om jag kunde gå med henne från Bydalen och ner till stan, men inget svar på det än. Annars så kommer Annika hem runt 16. Men hon har jobbat hela dagen och är jätteförkyld, så jag tvivlar på att hon vill ge sig ut i kylan. Så kanske får bli en innedag för mig ändå.
Har förresten fått mail från min handläggare på samordningsförbundet. Hon hade pratat med de på Ströms zoologiska. Och det hade tydligen inte funkat att jag skulle få vara där. Så nu sa jag att jag kunde vara på Djurmagazinet eller Djurkompaniet. Så jag hoppas att hon ringer dit snarast, så får jag se hur det blir med det. Skulle vara grymt skönt att få göra något igen! Är snart ett år sen jag hade någon slags "aktivitet" för mig. Så håll tummarna för mig gott folk!

Kommentarer
Postat av: LindaBredell.

KÖP TILL MIG

2008-04-09 @ 00:43:15
URL: http://lindabredell.blogg.se/
Postat av: sofiebredell

svar: jag har sökt på elins gård, plocka flyhavre :)

2008-04-09 @ 20:19:46
URL: http://soofiebredell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0