The trick is to keep breathing.

Såg nyss på tv att det var en reklam för hårfärgning för män. Något sånt har det inte varit förut va? Bra att de visar att det inte bara är kvinnor som färgar håret hela tiden. Män bryr sig ju om sitt utseende de också.
Igår var jag och såg basketmatchen mellan Sundsvall och Norrköping. Sundsvall vann. Var väl inte så jättespännande match eftersom att Sundsvall låg i ganska stor ledning hela tiden. Men det var trevligt att komma ut lite.
Jag har ett nytt projekt på gång nu också. Med Annika som min "side-kick". Får se hur jag ska göra med hela den idén. Tror att det kan bli ganska bra. Så får jag något att göra också.
Det är skitväder ute nu! Igår var det så underbart fint. Men nu är det tillbaka till sunkväder igen. Knappt så man vill dra upp persiennerna ju.
Helgen kommer nog bli rätt trist. Någon som vill hitta på något på lördag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0