Sommar och sol!

Blev inget inlägg igår för bloggen strejkade lite för mig.
Igår var det i alla fall en ganska fullspäckad dag. Först så var jag iväg till Erikshjälpen för att kolla runt där och se om jag skulle vilja ha min praktik där. Tyckte att det verkade rätt bra där. Fast jag är rädd för oordning så kanske inte kommer trivas där eftersom det låg saker ÖVERALLT. Men får se, om jag ska vara där blir det inte förrän i slutet på maj eller början på juni. Så det är ett tag kvar. Efter det var jag och kollade på en lägenhet. Verkligen schysst och så. Fast tyckte det var lite för liten för min smak. Men det gäller att möblera smart då. Får se skulle väl få besked i helgen tror jag. Sen åkte jag hem, efter ett tag ringde Janne och jag gick ner till ICA och träffade honom och hans familj. Ska ju ta hand om deras hund en vecka i maj.
Ja, och nu är det ny dag. Har inte gjort så mycket. Mest bara chillat. Suttit ute på balkongen. Kommer sakna att ha en balkong i fall jag flyttar till en utan. Speciellt nu på sommaren. Men då är det ju nära till stan. Då får man väl sitta där och ha det mysigt!
Ska förhoppningsvis ta mig i kragen och städa lägenheten idag. Så jag slipper göra det i helgen. Sen så imorgon kommer Queen hit (hund) så då ska jag ta hand om henne hela helgen. Får se om det blir att träffa nå folk i helgen. Det är ju inte så många som pallar ta sig ut till Kvissle. En anledning till att jag vill bo i stan. Så man kan träffa folk lättare!
Nä nu ska jag bara lyssna på musik och njuta av vädret!

233655-107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0