Sick and twisted.

Fixade lite med designen på bloggen igår. Det går framåt, men är inte klar än.
Jag är jättesugen på att fota massa. Men vädret är inte alls trevligt och jag har inte så mycket insperation. Vill bara ha en massa söta modeller som vill bli plåtade. Det skulle vara kul. Typ extrema sminkningar och sånt.
Nu ikväll verkar det bara bli att sitta hemma och se på tv. Fixa med lite grejer på datorn också antar jag.
Imorgon blir det nog först gå på stan och köpa lite nya kläder, sen hem till Totte och efter det åka till Härnösand. Men har inte riktigt bestämt mig än. Vet inte om jag är så fest-sugen.
Funderar på om jag kanske ska ta en promenad snart. Vore ganska bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0